Ekologiczne rozwiązania w e-commerce – jak...
W dzisiejszych czasach zakupy online są bardziej popularne niż kiedykolwiek wcześniej. E-commerce, czyli handel elektroniczny, zrewolucjonizował...
Wielkość rynku e-commerce w Polsce szacuje się na około 36-40 miliardów złotych i prognozuje się jego ciągły wzrost, głównie kosztem handlu tradycyjnego. Polacy kupują najwięcej przez Internet przed świętami Bożego Narodzenia. Według danych z 2016 roku, w tym okresie wydaliśmy blisko 5 miliardów złotych w sklepach internetowych. Jednoznacznie oznacza to, że dla każdego właściciela e-sklepu okres świąteczny jest kluczowy i pozwala na duży zarobek. Jednak oprócz dobrego asortymentu i atrakcyjnych cen, trzeba też zadbać o właściwe działanie techniczne sklepu. Warto rozważyć więc skorzystanie z usługi serwera VPS, czyli Virtual Private Server. Jak działa to rozwiązanie i dlaczego każdy przedsiębiorca handlujący w Internecie powinien się nim zainteresować?
Tradycyjny serwer to, w pewnym uproszczeniu, komputer, którego moc obliczeniowa używana jest do obsługi witryny danego klienta. Ma on konkretne parametry, a w związku z tym, również z góry określoną wydajność. Serwery VPS działają na nieco innej zasadzie. Ich moc obliczeniowa wydzielona jest z komputera o bardzo dużej mocy. Każdy z klientów podpiętych pod VPS ma przypisaną określoną ilość zasobów procesora, pamięci ram, a także miejsca na dysku. Sprawia to, że rozwiązanie to jest bardzo elastyczne, a każdy klient może, w razie potrzeby, na przykład podczas wzmożonego ruchu na stronie, zgłosić się o udostępnienie większej ilości zasobów, aby każdy mógł bezproblemowo skorzystać z jego witryny.
Można powiedzieć, że serwer VPS łączy najlepsze cechy tradycyjnego hostingu oraz serwerów dedykowanych. Z tym pierwszym łączy go atrakcyjna cena oraz wydajność wystarczająca do codziennej pracy, z drugim - wysoka, ale elastyczna, moc obliczeniowa, która sprawdzi się idealnie w okresie, gdy stronę odwiedza większa liczba użytkowników. Jest to również rozwiązanie w bardzo niewielkim stopniu narażone na awarię i utratę danych.
Zakupy w Internecie często robi się pod wpływem impulsu – klika się w link, dodaje produkt do koszyka, zamawia i gotowe. Jeśli podczas tego krótkiego procesu klient napotka jakieś problemy natury technicznej, strona będzie za długo się ładować albo w ogólnie nie zostanie wyświetlona jej zawartość, może się zniechęcić i rozmyślić lub poszukać tego samego produktu w innym sklepie. W dobie olbrzymiej konkurencji w e-handlu, trzeba zadbać dosłownie o każdy aspekt obsługi klienta – nie tylko o asortyment i ceny, ale również o to, aby żadne problemy techniczne nie zakłócały zakupów. Serwer VPS jest jednym z rozwiązań, które warto zastosować w swoim biznesie, bo nie jest dużo droższe od tradycyjnego hostingu, a oferuje o wiele większe możliwości. Virtual Private Server to – zwłaszcza dla mniejszych i średnich sklepów internetowych – odpowiedź na problem wzmożonego ruchu w okresie świątecznym.
Materiał zewnętrzny
W dzisiejszych czasach zakupy online są bardziej popularne niż kiedykolwiek wcześniej. E-commerce, czyli handel elektroniczny, zrewolucjonizował...
W dobie cyfryzacji każda firma stawia na obecność w sieci. Internet stał się nieodłącznym elementem codzienności, a to pociąga za sobą...
W dzisiejszym świecie biznesu, gdzie konkurencja jest ogromna, każda firma szuka sposobów na wyróżnienie się i przyciągnięcie klientów...
W dzisiejszych czasach, telefony komórkowe są nieodłącznym elementem naszego życia. Służą do komunikacji, pracy, rozrywki i wielu innych...
Operatorem serwisu jest Fusion Marketing Sp. z o.o.
Kontakt do redakcji
zamowienia@fusionpress.eu
+48 794 502 662