Rola ekspertów w pozyskiwaniu funduszy unijnych
Pozyskiwanie funduszy unijnych to jeden z najważniejszych elementów wspierania rozwoju infrastruktury, edukacji, badawczo-rozwojowych...
Czy posiadanie recepcji w salonie jest konieczne? To zależy od rodzaju salonu. Nawet jeśli niektóre zadania związane z obsługą klienta mogą być wykonywane online dzięki oprogramowaniu do zarządzania Salonem, prawdziwa recepcja, kompletna z ladą, komputerem i uśmiechniętym personelem jest nadal przydatna. Jak można zaprojektować recepcję, aby była centralnym punktem salonu?
Nie wszędzie trzeba mieć recepcję, ale gdy jest ona obecna, ułatwia budowanie dobrych relacji między pracownikami a klientami. Salon nie jest (a nawet nie powinien być) tylko miejscem, do którego idzie się po usługę, a następnie wychodzi. Salony to często miejsca przyjaźni, gdzie klienci przychodzą po coś więcej niż tylko po usługę, którą zamówili.
Dobrze urządzone lobby to świetna wizytówka. Mówi, jak firma traktuje swoich klientów i czy obsługa jest profesjonalna. Jesteśmy przyzwyczajeni do widoku recepcji w prestiżowych firmach. To trochę zbyt duże uproszczenie, ale prawdą jest, że jest to element, który ma ogromny wpływ na "pierwsze wrażenie". Sprawdź na https://ayala.com.pl/produkty/recepcje/
Recepcja w salonie fryzjerskim może przynieść wiele korzyści, m.in. standaryzację obsługi klienta i sprawne zarządzanie rezerwacjami, zmniejszenie kosztów zarządzania, wzrost zadowolenia klientów, a także identyfikację Twojej firmy z konkretnymi osobami, co prowadzi do przywiązania do marki.
Recepcja fryzjerska powinna być umieszczona w łatwo dostępnym i widocznym miejscu, ponieważ głównym celem tego miejsca jest witanie klientów. Nie musi znajdować się tuż przy wejściu, ale nie powinna być też ukryta tak, że do jej znalezienia potrzebna jest mapa.
Jest to całkowicie kwestia wystroju, czy recepcja fryzjerska jest ladą czy biurkiem. Jej forma jest inna pod względem organizacji. Musi mieć niezabudowaną przestrzeń na komputer, faks, terminal płatniczy, kasę, dokumenty, materiały biurowe.
Należy przyjąć, że klient będzie stał, jeśli będzie stał, a jeśli będzie siedział, to pracownik również będzie siedział. Stwarza to wrażenie, że wszyscy są na tym samym poziomie. Recepcja w salonie fryzjerskim powinna być również udekorowana tak, aby wywoływać pozytywne emocje. Przestrzegamy przed "sterylnością", gdyż może ona wywoływać nieprzyjemne, szpitalne skojarzenia.
Wyposażenie recepcji nie ogranicza się do jednego elementu. Stanowisko pracy musi być wyposażone w szafę na akta (zgodną z RODO), kontenery oraz miejsce na organizery lub segregatory. Lada powinna być zaopatrzona w materiały biurowe, takie jak długopisy i spinacze, kartki, zszywacze, artykuły piśmiennicze.
Po przeciwnej stronie lady (tej skierowanej do klienta) powinien znaleźć się wieszak na płaszcze, stojak na parasole oraz krzesło lub fotel. To świetny pomysł, aby stworzyć osobną strefę do oczekiwania, jeśli spodziewasz się długich kolejek. Ważne jest, aby klienci nigdy nie musieli czekać na obsługę. Ustaw stół z pufami lub krzesłami, aby mogli się zrelaksować, podczas gdy inni są obsługiwani.
Satysfakcja i zainteresowanie klientów salonem wzrośnie dzięki zorganizowanej recepcji.
Pozyskiwanie funduszy unijnych to jeden z najważniejszych elementów wspierania rozwoju infrastruktury, edukacji, badawczo-rozwojowych...
Znalezienie złotego środka pomiędzy ceną atrakcyjną dla klientów Twojego e-sklepu a marżą gwarantującą odpowiednie zyski ze...
Gdy nie jesteśmy w stanie wziąć pożyczki w banku lub jednej z instytucji pozabankowych, jednym z ostatnich rozwiązań okazuje się pożyczka...
Tłumaczenia specjalistyczne, czyli jakie? Czym są tłumaczenia specjalistyczne? Jakie mamy rodzaje tłumaczeń specjalistycznych? Kto zajmuje...
Operatorem serwisu jest Fusion Marketing Sp. z o.o.
Kontakt do redakcji
zamowienia@fusionpress.eu
+48 794 502 662