|   | 

Idealna torba do pracy. Co wybrać?

Wybór torby do pracy niekiedy przysporzyć może nie lada trudu. Torba taka musi być nie tylko szykowna i pasująca do obowiązującego w danym miejscu pracy dress code'u, ale przede wszystkim funkcjonalna, pojemna i trwała. Jak wybrać odpowiednią torbę do pracy?

Damskie torby do pracy

Panie przy zakupie każdej nowej torby czy torebki zwracają uwagę przede wszystkim na jej wygląd. Oprócz subiektywnych odczuć estetycznych znaczenie ma także pora roku czy dopasowanie do reszty stroju. Jednak w przypadku torby do pracy nie mniejsze znaczenie ma jej funkcjonalność.

Idealna torba do pracy powinna być pakowna i przestronna. Jednym z najczęstszych kryteriów przy wyborze takiej torby jest możliwość zmieszczenia w niej dokumentów w formacie A4 i laptopa. Przyda się także podział na odpowiednie przegródki. Ponieważ wszystkie niezbędne nam w pracy rzeczy potrafią sporo ważyć, ważna jest też solidność materiałów i wykonania torby oraz mocne uszy.

Z tego powodu idealnie sprawdzają się modele skórzane, które są nie tylko wytrzymałe, ale też i eleganckie. Warto pamiętać, że solidna, klasyczna skórzana torba w neutralnym kolorze pasuje do większości sytuacji i ubiorów i sprawdza się podczas wszystkich pór roku.

Jeśli nie torba, to co?

Alternatywą dla wielofunkcyjnej torby mogą być różnego rodzaju teczki. Dobrym wyborem będzie na przykład klasyczna skórzana aktówka. Taka teczka prezentuje się bardzo elegancko i profesjonalnie. Nowoczesne aktówki często są bardzo pojemne i mieszczą nie tylko stosy dokumentów, ale i laptopa. Mogą zatem stanowić istne przenośne biuro.

Paniom, które w swojej pracy często się przemieszczają i przebywają poza biurem, może przypaść do gustu biwuar. Ta poręczna forma teczki pomieści podstawowe dokumenty i przybory i pozwoli na prowadzenie notatek czy sporządzanie dokumentów w każdych warunkach. Biwuar skórzany charakteryzuje się ponadto profesjonalnym wyglądem i wytrzymałością.

torba do pracy

Męskie torby do pracy

Także i mężczyźni niejednokrotnie mają potrzebę noszenia do pracy dokumentów czy komputera. Panowie, którzy pracują w bardziej swobodnym środowisku, chętnie wybierają do tego celu plecak. Jest to rozwiązanie niewątpliwie wygodne, lecz mało eleganckie. Do garnituru zdecydowanie lepiej pasuje jednak aktówka czy torba na ramię.

Torba na długim pasku, który umożliwia noszenie jej na ramieniu to rozwiązanie zarówno szykowne, jak i wygodne. Takie torby zazwyczaj są też bardzo pojemne, bez trudu mieszczą one laptop, dokumenty i inne potrzebne szpargały. Skórzana torba na ramię jest też na tyle klasyczna, że sprawdzi się nawet w biznesowym środowisku.

Niektórym panom wystarczy jedynie torba na laptopa. To model skromniejszy, jeśli chodzi o wielkość i pojemność. Należy mieć na uwadze, że typowa torba na laptopa niezbyt nadaje się także do przenoszenia dokumentów.

Klasycznym wyborem będzie oczywiście skórzana aktówka, która jest nie tylko praktyczna, ale też elegancka i ponadczasowa. Tego typu torba najlepiej prezentuje się z eleganckim garniturem. Pomieści też wszystko, czego mężczyzna sukcesu może potrzebować w pracy.

Zatem co wybrać?

Wybór torby do pracy w dużej mierze zależy od naszych preferencji, potrzeb oraz obowiązującego w naszym miejscu pracy dress code'u. Nie ma jednego, idealnego modelu, który sprawdzi się u wszystkich. Warto zatem dobrze przemyśleć wyżej wymienione kwestie przed zakupem. Dobrze jednak pamiętać, że torba do pracy ze skóry to wyrób nie tylko trwały i porządny, ale też ponadczasowy i uniwersalny. Ponadto taka torba zawsze sprawia, że osoba ją nosząca prezentuje się profesjonalnie i elegancko.

E-nacja.pl

Zobacz również